Hip-Hop 4 Life
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 What's worse than going wood?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
SteveT
Hi, My Name Is!
Hi, My Name Is!


Posts : 601
Join date : 2012-08-25

PostSubject: What's worse than going wood?   Wed 14 Nov 2012, 10:04 pm

Saigon sold 2800 copies, and that's gonna be his biggest week. Going coal? LMAO! Serves him right.
Back to top Go down
SyRuP Sippa
What's NXET?
What's NXET?
avatar

Posts : 2445
Join date : 2011-03-01
Age : 35
Location : Bunnyhead, Texas

PostSubject: Re: What's worse than going wood?   Wed 14 Nov 2012, 10:48 pm

That's actually pretty good nowadays unfortunately. He charted with that...lol
Back to top Go down
SteveT
Hi, My Name Is!
Hi, My Name Is!


Posts : 601
Join date : 2012-08-25

PostSubject: Re: What's worse than going wood?   Wed 14 Nov 2012, 11:09 pm

Nah, # 151 debut? Sean P's old ass only sold 400 less, and likely has longer legs, haha.
Back to top Go down
Dang! Trotter
Banned From Amazon
Banned From Amazon
avatar

Posts : 2589
Join date : 2009-05-06
Location : Between a rock and hard place

PostSubject: Re: What's worse than going wood?   Thu 15 Nov 2012, 3:55 pm

Like I said, shit ain't selling. Now they gotta really stretch the product. Saigon shouldve dropped official albums when he was hot, when he punched prodigy. Same wit Papoose. Shit, I remember when Prince Po (of organized kunfusion) dropped his first solo around the same time Monch's Eternal Affair popped and Po only sold like 19,000 copies, that was laughable at the turn of the century. Now bunnies will kill for those numbers.

I hate to say it, but pop-boppers are as vital as ever. How else could K.Dot's less than impressive album do such numbers.

But the underground hip hop heads ain't buying jack.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: What's worse than going wood?   Wed 21 Nov 2012, 9:40 pm

I'd say going triple plastic would be worse than going wood.
Back to top Go down
Jack of Spades
Hi, My Name Is!
Hi, My Name Is!
avatar

Posts : 820
Join date : 2010-01-09
Age : 44
Location : Hartford

PostSubject: Re: What's worse than going wood?   Fri 28 Dec 2012, 9:56 pm

2800 copies is the UG's version of going gold these days.
Back to top Go down
TheHazardous
Smells Like Roses...
avatar

Posts : 3500
Join date : 2009-05-28
Age : 35
Location : Bankhead SHAWTY and we'll take yo COOKIE!

PostSubject: Re: What's worse than going wood?   Thu 03 Jan 2013, 6:59 pm

Revue wrote:
I'd say going triple plastic would be worse than going wood.

You beat me to it. LOL!
Back to top Go down
Jack of Spades
Hi, My Name Is!
Hi, My Name Is!
avatar

Posts : 820
Join date : 2010-01-09
Age : 44
Location : Hartford

PostSubject: Re: What's worse than going wood?   Sun 06 Jan 2013, 12:15 am

What's worse then plastic? Going clay?
Back to top Go down
TheHazardous
Smells Like Roses...
avatar

Posts : 3500
Join date : 2009-05-28
Age : 35
Location : Bankhead SHAWTY and we'll take yo COOKIE!

PostSubject: Re: What's worse than going wood?   Sun 06 Jan 2013, 7:13 pm

styrofoam?
Back to top Go down
chingy > nas
Half Dolla
Half Dolla
avatar

Posts : 78
Join date : 2010-11-22

PostSubject: Re: What's worse than going wood?   Tue 22 Jan 2013, 3:03 pm

even joe camels last cd went double doorstop
Back to top Go down
Norfeest
What's NXET?
What's NXET?
avatar

Posts : 2871
Join date : 2009-05-07
Age : 40
Location : DMV

PostSubject: Re: What's worse than going wood?   Mon 28 Jan 2013, 9:47 pm

Cork?
Back to top Go down
http://throwbackjones.blogspot.com
chingy > nas
Half Dolla
Half Dolla
avatar

Posts : 78
Join date : 2010-11-22

PostSubject: Re: What's worse than going wood?   Fri 16 Aug 2013, 6:21 pm

SteveT wrote:
Saigon sold 2800 copies, and that's gonna be his biggest week. Going coal? LMAO! Serves him right.

dudes cd was delayed 10 years if not more
he woulda sold more by signing to death row records
Back to top Go down
Jack of Spades
Hi, My Name Is!
Hi, My Name Is!
avatar

Posts : 820
Join date : 2010-01-09
Age : 44
Location : Hartford

PostSubject: Re: What's worse than going wood?   Mon 09 Sep 2013, 1:11 pm

Don't know much about Saigon, but from what I've heard, he's pretty dope.

Actually, Coal is worth more then the last four mentioned.

Going electrical tape?
Back to top Go down
Jack of Spades
Hi, My Name Is!
Hi, My Name Is!
avatar

Posts : 820
Join date : 2010-01-09
Age : 44
Location : Hartford

PostSubject: Re: What's worse than going wood?   Tue 10 Sep 2013, 8:33 pm

Going Hydrogen!

That has to be the lowest. Hydrogen is the most abundant element in the universe.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: What's worse than going wood?   

Back to top Go down
 
What's worse than going wood?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Jah Shaka Wood Green, North London 1991
» Worse Christmas songs/albums EVER
» Check out Boomer's Snare in this video
» Odery
» Rewrapping or Laminating Your Drums

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Hip-Hop 4 Life :: Hip Hop Discussion :: General Hip-Hop Discussion-
Jump to: