Hip-Hop 4 Life
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Most "hated" albums

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Jack of Spades
Hi, My Name Is!
Hi, My Name Is!
avatar

Posts : 820
Join date : 2010-01-09
Age : 44
Location : Hartford

PostSubject: Re: Most "hated" albums   Tue 16 Nov 2010, 11:30 pm

D.Powell wrote:
KRS-One/True Master-Metaphysical

E-40-In A Major Way

Blackalicious-"Broken Arrow"

Eminem-Encore, Relapse

KRS-One-Spiritual Minded

Onyx-Bacdafucup Part 2

I know there's way more but I can't think of them right now...lol


You're going as far as to put Meta-Historical on your most hated list? Tru Master's beats were on point, and KRS sounded his best since I Got Next. Minus the rediculous skits, it's very close to a 5 star album. You just need to spin it a few times, as you would need to with any other KRS album.

But anyway, you must really hate this album.....
Back to top Go down
D.Powell
NYC's Finest
avatar

Posts : 7631
Join date : 2009-05-11
Age : 97
Location : the back of a barn

PostSubject: Re: Most "hated" albums   Wed 17 Nov 2010, 11:10 am

Yeah man I must hate this effort I mean I even fucked up the name...lol

but seriously I'm just not feeling the effort at all man and I've spun it at least 30 times because I know with Kris that is a must, and I'm a huge Kris fan by the way, but on that one he just did not come correct (no pun intended..lol)
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Most "hated" albums   Wed 17 Nov 2010, 11:16 am

Em- Encore
Black Moon- Enta Da Stage
Beanie Sigel- The Solution
Goodie Mob- World Party
Cee-Lo- Imperfections
Pac- Pac's Life
Mobb Deep- Blood Money
50 Cent- Curtis
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Most "hated" albums   Wed 17 Nov 2010, 11:17 am

Norfeest wrote:
OG Horsemen: Anderson (Arn), Anderson (Ole), Flair (Ric), Blanchard (Tully)

Lex Luger filled in for Ole after he got booted. That was my favorite version of them (with Luger). Then Barry Windham came along after he stabbed Luger in the back.

I was a wrestling stan before shit got waaaaaaaaaaaaaay too gay for me to ignore. That shit on the TV nowadays is nothing more than soap operas for men...

Wrestling is gay as hell now. Its such a fucking joke that it is a really a fucking joke.

Luger did aiight as a Horsemen but Windham fit in just right imo. I kinda digged when Sid Vicious was apart of them also.
Back to top Go down
Wayne
One in a Million
avatar

Posts : 2725
Join date : 2010-10-28
Age : 33
Location : North Chesterfield, VA

PostSubject: Re: Most "hated" albums   Wed 17 Nov 2010, 3:44 pm

Big Daddy Kool wrote:
Jeff wrote:
"Puke" is dope and Encore is wayyy over-hated.

Ya'll motherfuckers lie.

"Evil Deeds", "Encore", "Rain Man", etc etc

Shit is a 4 star album.

Encore was a terrible album. It had some dopeness but the majority of it was trash, and Puke is an AWFUL song, as is Ass Like That. Rain Man is nothing special either.

Cosign on the Encore comments KJ. I like the beat to Ass Like That, and again, cosign on Puke.
Back to top Go down
Funk Seoul Brother
Osama Bin Diesel
avatar

Posts : 2569
Join date : 2009-05-07
Age : 27
Location : Syncopated City, FL

PostSubject: Re: Most "hated" albums   Wed 17 Nov 2010, 4:28 pm

Wayne wrote:


Cosign on the Encore comments KJ. I like the beat to Ass Like That, and again, cosign on Puke.
For second I thought you wrote I like to beat That Ass. lol!
Back to top Go down
Jack of Spades
Hi, My Name Is!
Hi, My Name Is!
avatar

Posts : 820
Join date : 2010-01-09
Age : 44
Location : Hartford

PostSubject: Re: Most "hated" albums   Thu 18 Nov 2010, 11:32 pm

LOL
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Most "hated" albums   Mon 22 Nov 2010, 8:14 am

U-God- Mr Xcitement
Raekwon- Imobilarity
Back to top Go down
TheHazardous
Smells Like Roses...
avatar

Posts : 3500
Join date : 2009-05-28
Age : 36
Location : Bankhead SHAWTY and we'll take yo COOKIE!

PostSubject: Re: Most "hated" albums   Mon 22 Nov 2010, 12:27 pm

KRob TheRapGod wrote:
Em- Encore
Black Moon- Enta Da Stage
Beanie Sigel- The Solution
Goodie Mob- World Party
Cee-Lo- Imperfections
Pac- Pac's Life
Mobb Deep- Blood Money
50 Cent- Curtis

I know you don't like Buckshot, but Enta Da Stage really???
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Most "hated" albums   

Back to top Go down
 
Most "hated" albums
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Comedy Albums.
» Blue Oyster Cult - The Complete Columbia Albums Box Set
» UG's Top 10 Prog Albums Of All Time
» Top Selling Rock Albums Of All Time
» Top 10 Christian rock/metal albums?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Hip-Hop 4 Life :: Hip Hop Discussion :: General Hip-Hop Discussion-
Jump to: